|
|
Χρήσιμες συμβουλές για ένα τέλειο αποτέλεσμα |
|
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ
|
 |
Η ώρα της φωτογράφησης
Είναι ένας από τους σημαντικότερους λόγους γιατί μας διαφοροποιεί το τελικό αποτέλεσμα.
Ο έντονος ήλιος μας κρύβει σκιές ενώ ο αδύναμος ήλιος μας δίνει σκοτεινά χρώματα που δεν επιτρέπουν τη παρατήρηση
των λεπτομερειών της φωτογραφίας (αποφεύγετε μεσημεριανές ώρες, από 12:00 μέχρι 16:00, καθώς και τις απογευματινές
ώρες όταν έχει κρυφτεί ο ήλιος. Επιλέξτε να φωτογραφήσετε τις ώρες εκείνες που ο ήλιος φωτίζει το κτίριο (η απόδοση
των χρωμάτων θα είναι καλύτερη). |
|
|
 |
Η γωνία της φωτογράφησης
Πρέπει αυτή να είναι αντικειμενικά στο ίδιο ύψος με τα μάτια μας και να αποφεύγουμε όσο μπορούμε αντικείμενα
που κρύβουν τμήμα της φωτογραφίας, όπως κλαδιά σύρματα κτλ. Επίσης αν υπάρχουν οχήματα μπροστά από το κτίριο
που θέλετε να φωτογραφήσετε, είναι προτιμότερο να τα μεταφέρετε. |
|
|
 |
Η απόσταση λήψεως και η επιλογή φωτογραφίας
Πρέπει να είναι τέτοια που να μας δείχνει το πραγματικό αποτέλεσμα καθώς το κτίριο που φωτογραφίζουμε
πρέπει να καλύπτει τουλάχιστον τα 2/3 της φωτογραφίας.
Είναι πολύ σημαντικό να μας
στείλετε τη φωτογραφία εκείνη που αντιπροσωπεύει το κτίριο σας. Μια γωνιακή λήψη καλύπτει μεγαλύτερο όγκο κτιρίου
και συνήθως μας δίνει μια ολοκληρωμένη εικόνα. |
|
|
 |
Για φωτογραφία από scanner
Πρέπει να επιλέξετε μια αρκετά μεγάλη σε μέγεθος φωτογραφία έτσι ώστε να μπορούν να αποδοθούν καλύτερα οι λεπτομέρειες
και δώστε στο scanner την υψηλότερη ανάλυση, (από 300 - 600 dpi ) . Επιλέξτε μόνο μορφή JPEG.
|
|
|
 |
Για ψηφιακές φωτογραφίες
Μετατρέψτε τη μορφή της φωτογραφίας σε JPEG για να έχετε υψηλή ανάλυση, σε μικρό όγκο στα αρχεία σας και για να μπορεί
να αποστέλλεται εύκολα μέσω e-mail ( μια καλή ανάλυση μπορεί να είναι από 700Κ μέχρι και 2 ΜΒ σε μορφή JPEG).
Για αποστολή μέσω e-mail πρέπει το μέγεθος των φωτογραφιών να μην υπερβαίνει στο σύνολο του τα 3 ΜΒ. Αν θελήσετε να
στείλετε πολλές φωτογραφίες για να επιλεγεί η καλύτερη θα είναι προτιμότερο να τις χωρίσετε και να τις στείλετε σε επόμενα e-mails. |
|
|
|